「広告取扱基本規定」改定のお知らせ(2021/7/1適用開始)
更新情報
2021年7月1日:広告取扱基本規定の改定が適用されました。
2021年5月26日:記事の掲載を開始しました。
このたび、「広告取扱基本規定」の内容の一部を改定します。 適用開始日および変更内容を以下のとおりお知らせいたしますのでご確認ください。
1. 適用開始日(予定)
2021年7月1日(木)
※予定は変更になる場合があります。
2. 改定する条項
広告主様から提供される個人情報を含むデータの利用範囲の明確化、および広告主様の利便性向上のため、広告取扱基本規定の以下条項を改定します。
改定後の広告取扱基本規定は、こちらの資料をダウンロードしてご確認ください。
3. 補足
現在の広告取扱基本規定については、以下のURLを参照してください。
https://marketing.yahoo.co.jp/guidelines/terms.html
Scheduled change of Master Terms and Conditions
Update
July 1, 2021: We have updated the Master Terms and Conditions.
May 26, 2021: Announced this change.
We will make some update to the “Master Terms and Conditions.”
Please see below for details.
1. Schedule
July 1, 2021 (Thu)
*The schedule may change without prior notice.
2. Changes
To clarify the scope of data use including personal information provided by advertisers and improve the convenience of advertisers, we will update the following provisions of Master Terms and Conditions.
3. Remarks
Refer to the Japanese version to check the latest contents of Master Terms and Conditions
*English translation will update later.