2021年7月と8月の連休における休業日について

English translation

平素は弊社サービスに多大なるご支援を賜り、厚く御礼申し上げます。
2021年7月と8月の連休における弊社のサポート窓口および審査窓口の休業日についてお知らせいたします。詳細は下記をご参照ください。

今後ともYahoo!広告をよろしくお願いいたします。

1. 休業日

サポート窓口および審査の窓口については以下の日程で休業いたします。
  • 2021年7月22日(木)~ 2021年7月25日(日)
  • 2021年8月7日(土)~ 2021年8月9日(月)
※広告管理ツールは、休業期間もご利用いただけます。
※上記日程以外はカレンダー通り営業いたします。

2. 入稿スケジュールについて

審査に関しては通常通りのお時間をいただきます。
審査期間の詳細については以下のヘルプをご参照ください。

3. 銀行振込でのご入金について

連休中にアカウント残高が不足し、広告掲載が停止する場合があります。あらかじめ余裕をもってご入金くださいますよう、お願いいたします。
  • クレジットカードをご利用の場合は、広告管理ツールで随時ご入金いただけます。
  • 振込先銀行口座はアカウント、サービス(検索広告またはディスプレイ広告)ごとに異なります。広告管理ツールで振込先銀行口座を必ずご確認ください。
  • 振込名義は、振込先銀行口座の「振込名義」欄に表示された会社名(カナ)のみをご使用ください。アカウントIDを入力すると、ご入金をアカウントに正しく反映できませんのでご注意ください。
  • 銀行振込でご入金の場合、お客様のアカウントに反映されるまでに3営業日程度お時間をいただいています。

—-

Holidays in July and August 2021

Dear customers,
Thank you for using Yahoo! JAPAN Ads.
We will close our customer support and stop editorial review on national holidays in July and August 2021. Please see the following details.

Once again, thank you for using Yahoo! JAPAN Ads.

1.Schedule

 Our customer support and editorial review will close on the national
 holidays this Summer as follows.
 - July 22 (Thu) - 25 (Sun), 2021
 - August 7 (Sat) - 9 (Mon), 2021

 *The Campaign Management Tool will be available as usual.
 *Weekdays other than the preceding days will be open as usual.

2. About editorial review

 It will take time as usual for the editorial review process.
 See more details on the following help pages.


 What is Editorial Review 

3. Wire transfer payment

 Accounts may stop due to shortage in account balance during the holidays.
 Please proceed your payments in advance.

 - Automatic payments by credit card will be available from the Campaign Management Tool at any time.
 - The bank account for wire transfer will differ according to the product (Search Ads/Display Ads) and your account ID.
  Please confirm the correct bank account information from the Campaign Management Tool.
 - For the name for transfer, please use the company name (in Katakana) registered to the bank account.
  Note that if an account ID or any other text that is not the Payer Name (katakana) is entered in the Payer Name, then it will not be possible to correctly apply the wired amount to the account.
 - Please contact your sales representative when payment is done by bank wire.